ویزای عمان برای پرستاران


ویزای عمان برای پرستاران

به واسطه مناسبات سیاسی و اقتصادی حسنه با کشور ایران، عمان یکی از مناسب ترین کشورهای خلیج فارس برای مهاجرت شغلی می باشد. در سالهای اخیر درخواست های زیادی از سوی کارفرمایان کشور عمان برای مشاغل پزشکی بخصوص پرستاران ( بخش جراحی، زنان و زایمان و پرستاران با سابقه کار بالا در مراکز کاشت مو) وجود داشته است. اگر قصد اقدام به دریافت ویزای شغلی عمان را دارید ابتدا باید دعوت نامه شغلی از سوی یک کارفرما دریافت کنید، پس لازم است در گام نخست با تمامی مراکز درمانی وبیمارستان های کشور عمان مکاتبه یا ارتباط برقرار کنید و رزومه ، مدارک شناسایی ، مدرک دال بر تسلط زبان انگلیسی یا عربی و همچنین در مراحل بعدی مدرک قبول در #آزمون پرومتریک را به مرجع مربوطه ارسال کنید.

با گذشت ۲ الی ۳ ماه، و درصورت تایید صلاحیت شما، تاییدیه ای از سوی موسّسه مربوطه ارسال شده و احتمالا زمانی برای مصاحبه شغلی اینترنتی و یا حضوری برای شما درنظر گرفته می شود. حسب معمول، پس از موفقیت در مصاحبه ونیز مراجعه به وزارت  کار عمان می توانید اقدام به دریافت ویزای کار و ویزای اقامت کرده و مستندات خود را در اختیار آنان قرار دهید.

میزان درآمد قابل تصور با درنظرگرفتن محل کار ، میزان تجربه و مهارت فرد، بطور میانگین در حدود ۷۰۰ الی ۱۱۰۰ ریال عمان به صورت پرداخت ماهیانه متغیر می باشد.

مزایای کار پرستاری در عمان :

*تهیه مسکن برای کارکنان از سوی برخی کارفرمایان

* بیمه درمانی رایگان برای خود و خانواده

* امکان سفر ۱ الی ۲ بار به صورت رایگان به ایران و سرویس حمل و نقل

دفتر ترجمه رسمی اهواز با کارد مجرب آماده ترجمه کلیه مدارک لازم بررای اخذ ویزا برای پرستاران گرامی است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *