ترجمه مدارک مهاجرت و ویزا در اهواز

ترجمه مدارک مهاجرت و ویزا در اهواز

همانطور که می دانید پروسه مهاجرت و اخذ ویزای کشورهای خارجی نیازمند مدارک و مستنداتی است که می بایست به صورت ترجمه شده به سفارت کشور مقصد ارائه شود. ترجمه مدارک مهاجرت نظیر مدارک تحصیلی، شناسایی، سند و مدارکی از این قبیل، و در مجموع کلیه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا می بایست به صورت رسمی و توسط دارالترجمه های رسمی و مورد تایید وزارت دادگستری صورت پذیرد. ترجمه مدارک مهاجرت و ویزا در واقع برابر است با تهیه نسخه ثانویه آن ها به زبان کشور مقصد و سفارت ها طبق استاندارد های تعیین شده ای این مدارک را می پذیرند.


جهت ثبت سفارش ترجمه می توانید از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه اقدام نمایید.

ترجمه مدارک مهاجرت برای تحویل به سفارت

کلیه افراد متقاضی جهت اخذ ویزای کشورهای مختلف، نیازمند ارائه مدارک هویتی، تحصیلی و مالی به سفارت کشور مورد نظر خود هستند. لازم به ذکر است که کلیه سفارتخانه ها چک لیستی از مدارک و ترجمه های مورد نیاز به متقاضیان ارائه می دهند که مدارک مذکور می بایست در یک فرمت و چیدمان استاندارد و مورد تایید سفارت تحویل داده شود. مهمترین قانون پذیرش ترجمه اسناد و مدارک در اکثر سفارت ها، ممهمور بودن مدارک به مهر دارالترجمه رسمی و مهر وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه کشور مبدا می باشد. همچنین ترجمه روان، صحیح و بدون ابهام این مدارک نقش مهمی در پذیرش افراد خواهد داشت؛ چرا که در صورت وجود کوچکترین نقص در  مدارک، احتمال رد شدن افراد بسیار بالا خواهد بود.

به همین دلیل انجام ترجمه مدارک مهاجرت و ویزا می بایست توسط متخصصین امر مورد تایید قوه قضاییه صورت پذیرد تا از اعتبار قانونی برخوردار باشد. در نظر داشته باشید ترجمه برخی از مدارک دارای تاریخ انقضا است، به این معنی که پس از سپری شدن مدت زمان مشخص، مدرک مذکور فاقد اعتبار بوده و مجدد می بایست به ترجمه رسمی مورد تایید دادگستری برسد. بنابراین ضروری است روند امور مهاجرتی با برنامه ریزی درست و زمان بندی دقیق صورت پذیرد تا متقاضی با حداقل مشکلات مواجه شود.

ترجمه رسمی مدارک مهاجرتی و ویزا در اهواز

دارالترجمه رسمی اهواز به منظور رفاه حال متقاضیان عزیز جهت ترجمه مدارک و ویزا آماده ارائه برترین خدمات ترجمه ای در شهر اهواز می باشد و در این دارالترجمه کلیه امور تحت نظارت مستقیم مترجم مسئول مورد تایید قوه قضاییه صورت می پذیرد. متقاضیان گرامی که قصد اخذ ویزای کشورهای مختلف را دارند، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز سفارت و ارسال آن برای دارالترجمه رسمی پارسوماش در اهواز، می توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت از خدمات ترجمه مدارک مهاجرت و ویزای خود بهره مند شوند و با اطمینان خاطر مدارک خود را به سفارت مربوطه ارائه دهند.

از آنجایی که ترجمه مدارک امری تخصصی است، دارالترجمه پارسوماش با همکاری کادری مجرب و مترجمان توانمند، در تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و معتبر می باشد تا مشتریان گرامی بدون کمترین نگرانی پروسه مهاجرت و اخذ ویزای خود را طی نمایند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *