برای ویزای فرانسه چه مدارکی رو باید ترجمه رسمی کنیم؟


ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه یکی از ملزومات اصلی مهاجرت به این کشور توریستی عضو پیمان شینگن است؛ چرا که سالانه تعداد زیادی از سراسر دنیا برای تفریح ​​به این کشور سفر می کنند. جاذبه های طبیعی و اجتماعی این کشور بسیاری از افراد را به فکر مهاجرت به فرانسه انداخته است. مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین راه های اقامت در این کشور می باشد. دارالترجمه رسمی تر، خدمات ترجمه رسمی برای سفارت فرانسه را برای کسانی که مایل به مهاجرت به فرانسه هستند با بهترین قیمت ممکن انجام می دهد.

برای این منظور، مانند سایر انواع مهاجرت، آماده سازی مدارک پیش زمینه لازم است. این موارد شامل ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه یا ترجمه کارت ملی متقاضی خواهد بود. برای ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه می توانید از مرکز ترجمه رسمی تر کمک بخواهید و بدون مراجعه حضوری کار خود را انجام دهید. در این مقاله سعی داریم نحوه دریافت ویزای تحصیلی این کشور و مدارکی که برای آن نیاز دارید را به شما معرفی کنیم.

انواع روش های مهاجرت به فرانسه

فرانسه سالانه حدود 300000 دانشجو را از خارج از کشور برای ادامه تحصیل جذب می کند. عموماً مردم با استناد به هزینه پایین تحصیل و یا استانداردهای بالای علمی دانشگاه های فرانسه، این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند.

برای ترجمه رسمی مدارک برای سفارت فرانسه می توانید با یکی از مراکز ترجمه رسمی در سراسر کشور تماس بگیرید. برای اقامت در این کشور می توانید از ویزای شینگن، ویزای توریستی یا سایر انواع ویزا استفاده کنید، اما برای نوجوانان و جوانان بهترین نوع ویزای تحصیلی خواهد بود. سیستم علمی در این کشور مانند بسیاری از کشورها از مقطع پیش دبستانی تا دکترا را پوشش می دهد که به آن سیستم بولونیا می گویند.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

در این کشور چندین نوع ویزای تحصیلی وجود دارد که از نظر اعتبار با هم تفاوت دارند. بسته به هدف کار، باید برای ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت کشور اقدام کنید.

از جمله الزاماتی که در ابتدای سفر باید ارائه دهید، ترجمه مدارک هویتی و ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه خواهد بود. این مدارک باید به سفارت آن کشور ارسال شود و نتیجه بسته به نوع درخواست ویزای شما زمان بر خواهد بود.

سفارت فرانسه
ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه

ترجمه رسمی مدارک مورد نیاز برای ویزای فرانسه

برای دریافت ویزای تحصیلی فرانسه باید مدارک تحصیلی خود را به سفارت فرانسه ارائه دهید. مدارک ویزای فرانسه باید توسط مترجم رسمی به انگلیسی ترجمه شود. این مدارک نیازی به تایید وزارت امور خارجه و دادگستری ندارد و مهر دارالترجمه برای این کار کافی است. تمامی مدارکی که در زیر مشاهده می کنید باید توسط افراد مجرب ترجمه و به سفارت این کشور ارسال شود تا مراحل دریافت ویزا ادامه یابد:

  • فرم درخواست ویزا
  • نامه ثبت نام و پذیرش از دانشگاه کشور مقصد
  • 3 عکس پاسپورتی
  • پاسپورت با سه ماه اعتبار
  • کپی مدارک و گواهینامه تحصیلی و ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه
  • فرم اثبات توانایی مالی
  • کپی از بلیط هواپیما
  • داشتن بیمه درمانی معتبر در فرانسه
  • اثبات توانایی برای ارائه اقامت در این کشور
  • برای دریافت ویزا، باید هزینه ای معادل 99 یورو بپردازید.
  • پر کردن فرم  OFII
  1. فرم درخواست ویزای فرانسه:

فرم درخواست ویزای فرانسه به صورت آنلاین تکمیل می شود، اما هنگام مراجعه به سفارت باید یک نسخه پرینت شده همراه خود داشته باشید. برای پرکردن فرم ویزای فرانسه می توانید از خدمات و مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

  1. پرداخت کردن هزینه ویزای مورد نیاز:

هزینه ویزای فرانسه بر اساس نوع ویزای درخواستی تعیین می شود. پس از پرداخت این هزینه در سفارت رسیدی دریافت خواهید کرد که باید به همراه سایر مدارک به افسر ویزا بدهید.

  1. اصل و ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه:

اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی و کلیه همراهان نیز باید به افسر ویزا ارائه شود.

  1. اصل گذرنامه فعلی و کلیه گذرنامه های قبلی:

اصل گذرنامه فرانسوی فعلی متقاضی با یک صفحه خالی و حداقل 6 ماه اعتبار به همراه کلیه پاسپورت های قبلی جهت تایید سابقه سفر متقاضی لازم می باشد.

  1. تعداد 3 عکس پاسپورتی

عکس ها باید دارای پس زمینه سفید و حداکثر مربوط به شش ماه گذشته باشند. 70 – 80 درصد پس زمینه عکس باید صورت سوژه باشد. توجه داشته باشید که نباید تفاوت زیادی بین چهره متقاضی و عکس وجود داشته باشد.

  1. کپی و اصل بیمه مسافرتی متقاضی:

بیمه مسافرتی باید حداقل 30000 یورو و بیش از 2 روز بیشتر از زمانی باشد که در فرانسه خواهید بود. همچنین این بیمه مسافرتی باید در تمامی کشورهای شنگن معتبر باشد.

  1. مدیریت حساب و دسترسی مالی:

علاوه بر ترجمه رسمی مدارک برای سفارت فرانسه، پرینت گردش حساب فرد متقاضی ویزای فرانسه نیز لازم است که باید برای 6 ماه گذشته باشد. برای دریافت ویزای فرانسه، میزان ورود و خروج پول به حساب بی ربط است، فقط مبلغ تراکنش در قبولی شما اهمیت است.

علاوه بر این منابع مالی نیز باید به یورو ثبت شود. برگه استطاعت مالی ویزای فرانسه باید توسط شعبه ارزی بانک صادرکننده مهر شود.

  1. ارائه نامه استخدامی و اشتغال به کار:

نامه استخدام باید برای سفارت فرانسه نوشته شود. در نامه پوششی باید عنوان شغل، حقوق، تاریخ شروع و نامه ای از سرپرست یا کارفرما ذکر شود. همچنین در ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه و در این نامه باید با مرخصی خود برای سفر به فرانسه موافقت کنید.

  1. گواهی دانشجو و اشتغال به تحصیل:

در صورتی که متقاضی ویزای فرانسه یا یکی از همراهان وی دانشجو باشد، باید گواهی اشتغال به کار ارائه دهد. در گواهی اشتغال به تحصیل باید سطح تحصیلی متقاضی و رشته تحصیلی ذکر شود. اجازه سفر دانشجو به فرانسه نیز در این نامه ذکر می شود.

ویزای فرانسه
ترجمه مدارک برای ویزای فرانسه

ترجمه های رسمی و مورد تایید برای سفارت فرانسه

دارالترجمه رسمی تر یکی از دارالترجمه های مورد تایید سفارت فرانسه می باشد و می توانید مدارک خود را جهت ترجمه به ما بسپارید. دارالترجمه های زیادی در ایران فعالیت می کنند، اما لازم به ذکر است که سفارت فرانسه تنها به تعدادی از آن ها اعتماد دارد. برای ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه باید با این مترجمان تماس بگیرید در غیر این صورت مدارک ترجمه شده توسط سفارت این کشور پذیرفته نمی شود.

هزینه ترجمه رسمی مدارک به زبان فرانسه

این زبان پس از زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا محسوب می شود. هزینه ترجمه اسناد به این زبان کمی بیشتر از ترجمه آنها به انگلیسی خواهد بود. نکته مهمی که در ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه باید به آن توجه کرد این است که قیمت خدمات ترجمه در سراسر کشور یکسان بوده و قیمت ثابتی دارد، لذا از پرداخت هزینه اضافی به افراد سودجو خودداری کنید.

ترجمه رسمی مدارک و دریافت ویزای شنگن فرانسه

این کشور از نظر فرهنگی و مالی در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی از وضعیت خوبی برخوردار است، و این امر سالانه افراد زیادی را برای تحصیل یا گردشگری به خود جذب می کند. پروسه ترجمه رسمی مدارک برای ویزای فرانسه و گرفتن ویزای تحصیلی در این کشور سخت نیست و کافیست مراحل را یکی یکی طی کنید.

برای دریافت ویزای فرانسه نیازی به مصاحبه با افسران ویزای این کشور ندارید. بنابراین، مدارک شما عامل اصلی برای اعطا یا عدم اعطای ویزا هستند. سعی نکنید مدارک جعلی و تقلبی ارسال کنید، زیرا مدارک ویزای فرانسه به دقت بررسی می شود. در نهایت می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان دارالترجمه رسمی اهواز تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد مهاجرت از ما بپرسید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *